جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فضای مجازی، رسانه‌ها  و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند

سردار «فدوی» گفت: هر چند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده است، اما آنها با فضای مجازی، رسانه‌ها  و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 14July 2023

فضای مجازی، رسانه‌ها  و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در جوار مزار والدین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان این‌که خدمات گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و امیدآفرینی مؤثر است، اظهار داشت:امید یعنی مردم امید داشته باشند که هر کاری در داخل کشور وجود داشته باشد توسط خدمتگذاران و نوکران شان انجام می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دغدغه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و نظام و نوکران مردم پای کار می‌آیند تا این دغدغه را رفع کنند و امیدآفرینی کامل شود، عنوان کرد: اقدامات خدمت‌گزاران در جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه با کاری که خبیثان در ناامید کردن مردم انجام می‌دهند، فرق می‌کند.

وی تأکید کرد: هر چند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده است، اما آنها با فضای مجازی، رسانه‌ها  و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.

سردار فدوی ضمن اشاره به عملکرد گروه‌های جهادی استان کرمان در عرصه‌های مختلف آبرسانی روستاها، ساخت جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری ابراز کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش یا مشکل آبی را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌ایم که پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارند و امیدواریم این پروژه را تا سال ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمان بیشترین روستاهای دارای تنش آبی را دارند که با اضافه شدن روستاهای جدید به طرح آبرسانی، استان کرمان‌ به رتبه اول یا دوم می‌رسد و همه روستاهای دارای تنش در سراسر کشور را در طرح آبرسانی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار